Arsuz 40 Yıllık Paslı Şebekeden Kurtuluyor
Arsuz ilçesine bağlı Höyük Mahallesi’nde yaklaşık 40 yıldır kullanılan içmesuyu şebekesinin paslanması ile çalışma başlatan idare, içmesuyu hattının Hürriyet Mahallesi’nde ki evlerin altından geçmesi ile sorunların arttığını tespit edildiğini ayrıca...