EN BÜYÜK ENGEL SEVGİSİZLİKTİR
İskenderun Belediye Başkanı Seyfi Dingil,3 Aralık Dünya Engelliler Günü Nedeniyle Bir Mesaj Yayınladı. Başkan Seyfi Dingil yayınladığı mesajında şu görüşlere yer verdi; “Engellilerin topluma kazandırılması ve insan haklarının tam ve...