Orman İşletme Müdürlüğü’nden İTSO’ya Teşekkür Ziyareti
Daha Yeşil bir Hatay İçin Fidan Bağış Kampanyasına destek veren İTSO’ ya Orman İşletme Müdürlüğü tarafından plaket takdim edildi. 2020 yılının son aylarında İskenderun, Arsuz ve Belen ilçelerinde meydana gelen...